Bent u niet tevreden over onze werking? Laat het ons weten!
Het Belgian National Orchestra hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Indien u echter ontevreden bent, of een opmerking heeft over bepaalde diensten, mag u ons steeds contacteren.
We behandelen uw klacht steeds met de grootste zorg en doen er alles aan om u een oplossing aan te bieden. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren.
Een klacht is een reactie van een klant die gebruik maakt / heeft
gemaakt van onze product- of dienstverlening en daar niet tevreden over is. Het is een reactie waar de klant van verwacht, dat de overheidsorganisatie er iets mee doet.
Een klacht dient betrekking te hebben op:
• Onze product- of dienstverlening
• De resultaten van one product- of dienstverlening
• Onze wijze van uitvoeren van de product- of dienstverlening
• De toepassing van een bestaande regelgeving
Uw klacht zal behandeld worden 30 dagen na ontvangst.
• U kan de Federale Ombudsman contacteren:
Leuvenseweg 48 bus 6 - 1000 Brussel
www.federaalombudsman.be