Klachtenformulier

Bent u niet tevreden over onze werking? Laat het ons weten!

Klachten solid 380x224 NL

Het Belgian National Orchestra hecht veel belang aan de kwaliteit van zijn dienstverlening. Indien u echter ontevreden bent, of een opmerking heeft over bepaalde diensten, mag u ons steeds contacteren.

We behandelen uw klacht steeds met de grootste zorg en doen er alles aan om u een oplossing aan te bieden. Uw feedback helpt ons om onze diensten te verbeteren.

Klachtenformulier

Naam

Meer informatie

  • Wat is een klacht

    Een klacht is een reactie van een klant die gebruik maakt / heeft
    gemaakt van onze product- of dienstverlening en daar niet tevreden over is. Het is een reactie waar de klant van verwacht, dat de overheidsorganisatie er iets mee doet.
     

    Een klacht dient betrekking te hebben op:
    • Onze product- of dienstverlening
    • De resultaten van one product- of dienstverlening
    • Onze wijze van uitvoeren van de product- of dienstverlening
    • De toepassing van een bestaande regelgeving

  • Termijn klachtenbehandeling

    Uw klacht zal behandeld worden 30 dagen na ontvangst. 

  • Bent u niet tevreden met de behandeling van de klacht?

    • U kan de Federale Ombudsman contacteren:

    Leuvenseweg 48 bus 6 - 1000 Brussel
    www.federaalombudsman.be