20260206 Simone Lamsma OTTOGRAFIE NL 14

Atelier op Zondag 08.02.2026 (NL)

Geniet op 8 februari samen met je kinderen van de muziek van Bartók!

Voor wie?

Kinderen van 6 tot 10 jaar die een ticket hebben om het concert na de pauze mee te volgen.  

Programma

  • 13u50 tot 14u – onthaal in het MIM (Hofberg 2, 1000 Brussel)

  • 14u tot 15u30 – atelier in het MIM

  • 15u30 tot 15u45 – de kinderen gaan onder begeleiding naar Bozar en komen tijdens de pauze van het concert samen met hun (groot)ouders of andere volwassen begeleider*. 

  • 16u00 tot 17u00 – de kinderen volgen het tweede deel van het concert mee
     

De deelname aan het atelier is gratis maar kan enkel op vertoon van een concertticket voor jouw kind en na inschrijving via het onderstaande formulier (u ontvangt een e-mail om uw inschrijving te bevestigen). Deze inschrijving is geen reservatie voor het concert, dit moet afzonderlijk geboekt worden. Een (groot)ouder of andere begeleidende volwassene moet aanwezig zijn tijdens het concert.

*Deelname aan deze activiteit houdt in dat de kinderen zich onder begeleiding van 2 museumgidsen te voet van het MIM naar Bozar verplaatsen. Het MIM en het BNO zijn niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen tijdens de verplaatsing.

Meer info:

Noëlla Vijt - Educatieve projecten

noella@nationalorchestra.be

+32 475 70 00 30

Schrijf je hier in!

Atelier op zondag

Contactgegevens begeleider

De begeleider zal het kind tijdens de pauze opwachten in Bozar. Samen zullen ze het tweede deel van het concert volgen op de plaats die voor het kind werd gereserveerd.

Zodat we contact met je kunnen opnemen als dat nodig is.

De ateliers worden georganiseerd voor kinderen van 6 tot 10 jaar.

Alle kinderen die deelnemen aan het atelier moeten ook een reservatie hebben voor het concert dat ze na de pauze zullen volgen.

De ateliers worden georganiseerd voor kinderen van 6 tot 10 jaar.

De ateliers worden georganiseerd voor kinderen van 6 tot 10 jaar.

Belangrijke informatie over uw kind voor de gidsen die het atelier zullen animeren.